I just wanted him to know that I know what day it is today

I min värld är det fortfarande onsdag 5 nov.

Efter jobbet i Lund idag så ringde jag Johan. Hade först tänkt att bara skicka ett sms men räknade med att han var vaken. Och det var han.  Så vi snackade en stund och plötsligt var jag påväg hem till honom utan hans vetskap.
Sen körde vi till Preem och köpte varmkorv.
Avslappnat.
Uppdaterade varandra om vad som hänt den senaste tiden och vad som är på gång.
Han ska tydligen fira jul med stålis där uppe. Lite avis är jag. För jag vill också träffa stålis och fira jul med dom. Men min mamma skulle nog aldrig förlåta mig om jag inte firade jul med henne.. hehe..
Men om han inte kommer hem till nyår så kör jag upp och firar med dom. (Var han nu än bor..?) Det har jag bestämt.

Jag är faktiskt lite sur att de redan har kommit igång så mycket med alla julsaker i affärena. känns det inte som om de börjar tidigare och tidigare?
Jag ser fram emot julen och allt pyntande jag ska göra men om jag börjar redan nu kommer jag ju vara helt trött på de innan de ens är jul. Och hur kul är det?
För man blir ju så sugen att köpa en liten tomte när man ser dom.
Och jag vet att jag redan börjat tänka på hur jag ska göra mina julkort i scrapbooking style och hur jag nu kan göra cupcakes. Så visst finns julen i tankarna. på jobbet har man börjat bråka om vem som ska vara ledig och vem som ska jobba. Jag ska vara ledig..=) Aldrig att jag skulle gå in och jobba denn julen. Never. Har t.o.m lite planer på att lägga in om semester i alla mellandagarna och sen slutar jag vid års skiftet. För jag har ju lite semesterdagar kvar. Men de kan vara skönt att få ut de i pengar med.

Humm... känns som det är dax att bli sjuk snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0