Fint folk kommer sent

Jag är sen, som vanligt.
Har nyss kommit ur duschen och ska försöka hitta mina kläder bland allt annat skräp.
Höll mig vaken till systemet öppnade vid 10 och sprang ner där då. Lite skumt kändes de att inhandla min alkohol kl 10 på morgonen, lite som en alkis. Haha.. Men nu är de fixat iallafall.

Lillebror är påväg hit och jag är stressad.
Det blev inget bakande igår, orkade inte det.
Fixade en ny header till bloggen istället. Jag blir bättre och bättre på det tycker jag.

Nu ska jag iväg och käka tacos och mysa.
Kommer nog inte hem alldeles för sent, för de ska iväg i morgon förmiddag så jag tror de blir en tidig kväll.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Snygg header :D Kurt Cobain gjorde grym musik ;)

2008-11-22 @ 22:17:02
URL: http://amplifier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0