underbara dag

Han som skulle komma tillbaka på mitt jobb och på så sätt sno min runda har nu bestämt sig för att säga upp sig.
Ä N T L I G E N
Min chef skulle förhandla med facket igår tror jag om att sätta mig fast på rundan utan att de måste lysa ut den offentligt. Jag hoppas verkligen att de kan de. Isåfall har jag fast jobb. Ett jobb som jag älskar och trivs skit bra med.
Hoppas att hon ringer i morgon och berättar vad som händer. =)

Jag var i Eslöv idag, i Tessans salong. Hon klippte mig och färgade min utväxt. Den köpte jag massa super produkter som ska göra mitt hår bra. Hoppas jag. Ska testa Thereses tips över sommaren och se vad som händer. Hoppas att hon har rätt. Hon klippte det så att min lockar som ja försökt gömma hela mitt liv kom fram. Ska testa det ett tag. Den senaste tiden har jag börjat att gilla min lockar. Hon satte i silkesdroppar och lite sånt så nu är mitt hår helt underbart och jag kan inte sluta att ta på det.

Så, det går bra nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0