Hemma från LONDON

Det är riktigt skönt att komma hem. Se hur grönt allting har blivit. London var varmt, väldigt varmt.  Uppdatering om London kommer senare, orkar inte nu.
Vi kom hem natt till tisdag vid 1 på natten. Pappa hämtade mig, vi åkte hem till honom där jag tog min bil hem till mig och typ slängde mig i soffan och bara njöt av att vara hemma. Sen somnade jag. Vaknade i god tid innan jag var tvungen att gå upp för att åka till jobbet men jag var seg och låg och tittade på What about Brian som gick på TV. Tillslut masade jag mig upp ur soffan (ja, jag kom aldrig till sängen) och tog en dusch. Helt underbart att duscha i sin egen dusch. Sen åkte jag till jobbet.
Efter jobbet åkte jag till mamma. Köpte med mig lite snacks och bara tg det lugnt. Gav dom deras presenter. Mamma fick en väldigt snygg sjal, lite spännande och udda badsaker och vatten-gele-kulor  som man har istället för vatten i t.ex en vas. De är små som pärlor och sen sväller de till...större pärlor? Skit häftiga va dom iallafall. Jag köpte 2 påsar så jag och mamma delade på dom lite. Leo fick 2 par mjukisbyxor. Väldigt mjuka, precis sånna vi letade efter till honom när han fyllde år men inte hittade. Sånna han velat ha jätte länge. De hittade jag i London och köpte till honom. Sen fick han en T-shirt också där de stod "boys in the hood" och en bild där 2 pojkar stod i huven på en bil. HAHA. Ganska häftig tyckte jag och Leo med som genast efter han duchat tog på sig sina nya kläder.
Jag köpte bara olika sorters te till pappa. Lite tråkigt. Hade ingen aning om vad jag skulle ge honom. Tänkte köpa tequila till honom på flygplatsen men de hade inte den där med hatten och jag var allmänt förvirrad och stressad så de blev ingen tequila. Det kändes som så lite så jag sa att jag hade en annan sak till honom nerpackad som han skulle få senare, men det har jag inte. Vet inte alls vad jag ska göra.... =/ Jag har en Londonpenna, den kan han få...=( Jag skickade åtminståne ett kort till honom. Mamma fick sitt idag så han borde få det idag eller imorgon. Jag skickade hans en dag senare för jag kunde inte hans adress.

Hämtade Pucko hos mamma, han var glad att se mig och när vi gick upp i trappan till min lägenhet så kände han igen sig och ville ner så jag släppte ner honom och då sprang han direkt fram till vår dörr och väntade på att jag skulle få upp nycklarna. Så han har nog också längtat hem.

Ringde Johan efter jobbet idag också, ville höra av mig och se om han hade tid att träffa mig senare i veckan. Det verkade som de men man får väl se. Har ju ställts in tidigare. (!!!!) Men det var skönt att prata med honom och höra han prata så avslappnat med mig. (precis som förr) Själv tyckte jag det var lite skumt, men jävligt skönt att bara höra han prata. Jag har saknat det. Han fick ett litet terapisamtal men jag behöver fortfarande ha mitt.

Nu är klockan lite över 5.30 på morgonen. Kom hem från mamma för ett tag sen och nu ska jag bara slänga mig i sängen. I morgon kommer all upp-packning och all tvätt. Allt är ju fan skitigt. Sen lite städ och handling på det. Sen ska jag njuta av att bara vara hemma, dricka lite mjölk och titta på Greys Anatomy kl 21.00. 



- Hej, jag heter Moa och jag är mjölkberoende.
- Hej Moa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0