Mycket är på gång att ändras

Det känns bra.
Det kommer nog att lösa sig.

Jag hittar inte hörlurarna till min mobil. Det är väldigt irriterande. Men jag har bestämt mig för att investera i ett par nya. För jag kommer använda de mycket nu en tid framåt tror jag. Och dessutom har jag så sjuktbra musik på datan just nu.

Trött.

Ska gå och duscha av mig och sen krypa ner i sängen och hoppas på att jag somnar innan klockan är 6 på morgonen igen. Drygt som fan att det inte är något bra att titta på på TVn. Men i morgon kommer Mona Lisas Leende. Men då jobbar jag. Undra om jag kommer kunna lära mig hur jag sak ställa in bandaren här hemma eller om jag kan be mamma banda den filmen. Jag har sett den någon gång innan och jag tyckte att den var ganka bra och skulle gärna se den igen. Eller så hyr jag den snart istället.
Törstig är jag också.
Mjölk först, sen dusch, sist SÄNGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0