Lady lovely locks



Lady Lovely Locks: Fire in the Sky
(Ganska dålig kvalite, men fortf bra. Lyssna på melodin i bakgrunden)

Jag hittade den, den fanns på riktigt. Jag hade inte inbillat mig. Jag älskade den här serien när jag var liten, jag såg alla avsnitt och nu har jag sett några och jag känner igen de. Jag kan inte säga att jag minns vad som händer, men när det händer så känner jag igen det.  Alla som jag pratat med, om denna serien minns den inte. Så jag började tro att jag bara hade inbillat mig. Men näää..=) Har sett tre avsnitt nu. Så underbart.
Jag hade t.o.m en eller några stycken sånna där pixitails, de där flygande kaninerna.
Hade säkert en lady lovely locks också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0