Jag har fått fast jobb

Jag ringde min chef igår, skulle berätta om min sjukskrvning och så. Då berättar hon att jag har fått fast jobb. Att jag fått min runda helt fast. Visst är det helt underbart???
Det är sååå skönt. Mycket ångest har släppt och allt är bara helt bra. Så nu kan jag snart fkousera på vad jag vill med mitt liv. Om jag vill plugga något. Kanske redan till hösten eller är det för sent? Man kanske skulle ha anmält sig för länge sen. Men kanske till vårterminen? Skulle vara så härligt att kanske plugga några kurser psykologi eller något annat intressant. Eller kanske ta lastbilskörkort? Tydligen skriker jobb marknaden efter kvinliga förare och i min kommun så får man utbildningen betald. Jag skulle kunna tänka mig att köra lastbil. Långt uppåt i landet eller kanke neråt, mot tyskland? bara det är långt så man kan köra över natten och vara borta dagar i sträck, kanske t.o.m någon vecka. Eller så är det bara ett väldigt bra tillfälle att få kortet gratis. Även om jag inte jobbar med det. Det kan ju inte vara fel att kunna köra lastbil..?

Kanske inte så glammigt, men jag är inte så glammig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0