Inte så effektiv just nu

Trött.
Blev faktiskt erbjuden att vara ledig på fredag. Lockande. De hade dubbelbokat.
Första tanken: JA!!!!
Men andra var mer eftertänksam. jag behöver pengar och jag är ju faktiskt inställd på att jobba och då kan jag ju lika bra göra det. Det är ju snart dax för min semester. Men det hade varit lite skönt att vara ledig. Louise ska inte jobba. Men det kommer vara så lugnt på fredag, vi kommer vara för många så det blir inte så mycket att göra och då är det lättförtjänta pengar. Det värsta är att vakna, gå upp och sen nästan direkt efter det ena jobbet åka till det andra. Men jag klarar det. Jag är tuff.
Men det skulle vara skönt..
Får tänka lite mer på det faktiskt. Jag har ju redan fått lön för den dagen, så det dras ju på nästa.
Nä, bättre att spara mina semesterdagar så att jag kan ta ut de senare när jag verkligen inte orkar mer av de där jävla jobbet. Känns som om det kan vara snart.

Men jag får en bra lön denna månaden trotts att jag var borta så mycket i början och att jag inte lämnat in den där blanketten till försäkringskassan. Ska ringa de på måndag och säga att jag aldrig fick blanketten. Har inte orkar ta tag i
det. Lika bra att säga att jag aldrig fick den. Då slipper jag skämmas pallat med det.
Ska börja skärpa mig..snart.effektiv

Men det är väl knappast bara jag som inte gör allt jag borde göra.?

Ibland så orkan man bara inte.
Orka inte engagera sig eller ta reda på saker.
Men visst, jag har mina dagar där jag är jävligt effektiv.
Har bara en dålig månad, eller två, eller kanske ett dåligt år?

Kommentarer
Postat av: Patricia



Hur gjorde du bakgrunden i menyn? SÅ att de vita boxarna försvinner?

2008-07-25 @ 00:18:35
URL: http://tinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0