Sthlm-LDN

Jag håller på och gör om lite hemma. Speciellt i hallen. Den är få ful och opersonlig. Köpte tyg för länge sen som jag tänkt sätta upp som jag fortfarande inte gjort. Men nu är mamma lite engagerad också så då kanske jag får tummen ur röven. Sen har jag en spegelvägg som aldrig har varit uppsatt. Det ska vara 6 speglar men det är ganska stor risk att någon spegel gått sönder. har lite planer på att sätta upp de på mina garderobsdörrar, för att hallen ska lite större ut. Nu är den bara avlång och vit. Så det kanske kommer att göras nästa helg.

Min mamma fyller snart år och jag ock min lillebror håller på kollar efter en ny bil till henne. En liten bensinsnål bil. Först tänkte vi köpa den till henne men det kommer kosta mycket pengar. Det kanske räcker med att vi hittar den och sen att hon själv betalar den. Men så kom jag på en annan sak.camden 
När jag åkte till London för någon månad sen var hon väldigt avis och ville att hon och jag skulle åka dit. Och när
jag var där så kom jag på mig själv att tänka på att här skulle mamma varit med. Detta hade hon gillat. Så nu tittar jag efter billiga flyg till London. Samma sak här. Det kostar förmodligen massa men om jag och min lillebror lägger ihop och sen att vi snackar med mamma så kanske hon också kan vara med och betala. Annars är det omöjligt. Hon fyller 45. Det skulle vara kul att ge henne något större än vanligt. Hon har hjälpt mig en massa den senaste tiden och nu när både jag och min lillebror har mer pengar så hade det varit lite kul tycker jag.
Hittade Hostel i Camden. Där hade ju varit det perfekta stället att bo på. Camden va ju absolut det bästa av hela London enligt mig. Så jag skulle kunna tänka mig att betala lite mer för att bo där. Så mycket olika folk,
camden
mest med lite alternativ klädsel. Mycket mycket saker att köpa och det var rätt så billigt. Underbart. Det var där jag köpte min väska och vatten-kulorna. Massa snygga skor och kläder.

Dessutom så har jag lite koll på att det är lite fest i Sthlm den 8 augusti (080808) Stockholms dag..=) Så om vi tar bilen upp dit, är där någon dag och sen åker vidare därifrån så tar vi 2 flugor i en smäll. För det skulle vara härligt att komma upp till Sthlm lite detta året. Speciellt då den 8 aug när de händer lite där uppe. Skulle inte det vara perfekt? Och sen komma hem lagom till malmöfestivalen..
Skulle det inte vara en perfekt resa?


www.Konstiga.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0