ÄNTLIGEN SEMESTER

Jag fick förlängt. Hon ville förlänga mig året ut men jag tvekade och då ändrade vi det till 2 månader. Året ut känns ju as långt. Men visst, det är kanske inte så jätte långt men jag vill inte känna mig fast där.  (I want to be free)
Så idag var det sista dagen innan semestern. Så skönt. Jag har inte riktigt fattat det än men fy fan vad skönt det är att jag vet att jag inte ska dit på ca 3½ vecka. Så jävla härligt.
Har tidningarna en vecka till, men det gör inget. Det känns inte ens som att man jobbar när man kör de.

Vissa på jobbet som kom tillbaka nu efter sin semester tyckte att det var skönt att börja jobba igen. Det kommer jag aldrig tycka. Jag bävar redan för att det bara är 3½ vecka.

Ska försöka byta däck på bilen i morgon igen. De hann ju stänga sist så jag måste in där i morgon igen. Hoppas att det inte är lika varm i morgon. Det blir så jävla hett i bilen då.
Sen ska jag städa min lägenhet. Brutal städning.

Leo åker i morgon så min takfläkt kommer inte komma upp innan helgen. Hoppas att jag kan stå ut några dagar till. Det ska ju regna och åska så det kommer bli så skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0