Utflykt till Kivik kanske?

Jag är inne i en period där jag inte orkar ta kontakt med massa folk. Där jag inte känner behovet av att ringa varje dag eller där jag faktiskt inte är särskild intresserad över att träffa folk. Det är såklart inte hela tiden men jag vill vara ensam, vill vara lite för mig själv.
Det är inte så konstigt för mig, jag går in i sådana perioder ganska ofta och jag är väldigt oberoende av andra människor. Jag tycker om att vara ensam ibland, jag har ett stort behov av det.
Men i morgon (eller idag som det egentligen är) så har jag lite planer på att åka till Kiviks marknad med min lilla kusin Tina. Men vi skulle hörts av igår, men hon ringde inte och jag fick inte tag på henne. Så vi får se i morgon. Känner lite att det kanske inte spelar så stor roll. Visst, Kiviks marknad hade varit lite kul att åka till.
äpplen
Men jag har massa att göra hemma och jag känner inte att jag har så mycket pengar att spendera heller. Vi får se vad Tina vill, om jag får tag på henne. Annars stannar jag hemma, sover och städar. För det är ganska långt till Kivik också. Jag har haft planer på att åka dit, en dag då det kanske inte är marknad. För jag var där ganska mycket en period när jag var liten. Min mamma var tillsammans med en kille där. Det skulle vara intressant att se om jag minns rätt över hur det ser ut och om det verkligen är sån fin natur som jag vill minnas att det var. Och alla äpplen och plommon som vi käkade. Kanske inte så konstigt att jag inte är så förtjust i äpplen nu. Men det behöver jag inte göra i morgon. Kanske bäst att göra det när man är ensam och kan köra omkring och leta lite. Kanske något jag ska göra på mina få semesterdagar..? En dag då det är sol, sådär på kvällen, med kameran i högsta hugg. Ja, det låter väl trevligt..?


www.Konstiga.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sanna & Sanna

Vi vill ha just ditt egna tips på din favoritprodukt!

2008-07-15 @ 06:00:00
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: Josefin

godmorgon! ha en toppendag!=)

2008-07-15 @ 09:20:35
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0