Sämsta låten ever

Mina ögon vill stängas, jag är så trött. Men jag vet att när jag väl lägger mig i sängen så kommer jag inte kunna somna. Har bäddat rent iallafall. Det är mysigt.

Polisen har avlägsnat sig från torget.

Den där jävla låten. Bag in da box. Hur kommer man på att skriva en sån låt? Hur kan den bli utgiven? Hur kan folk lyssna på det? Samma ord om och om igen. Min katt kan skriva en bättre låt. Men den lockar väl till sig alla fjortisar och alla andra som tycker att det är bättre ju sämre det är. har ju blivit lite på modet de senaste åren att låten ska vara så dålig som möjligt för att den ska bli bra. Och det värsta är ju att det funkar. Det räcker med att man har hört 5 sek en gång och sen kan man texten. och när man kan texten så börjar man sjunga med och sen är den fast. Sen är det kört. Då har man den i huvudet och den kommer inte ut.
Så egentligen är det en jätte bra ide. Så lite ansträngning som möjligt och ändå så tjänar de förmodligen sjukt mycket på den låten denna sommaren. Men om ett par månader så kommer de vara glömda. Om de inte gör en likadan, samma melodi om typ julen.  De kommer aldrig att kunnas tas på riktigt,  det är förmodligen det som är hela grejen. Så fult.
Finns det någon som kunnat undvika att höra den?

Ja, jag är trött, irriterad och trött.


www.Konstiga.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Kalle

HATA HATA HATA HATA bag in da box!!!!!!!!!!

2008-07-15 @ 22:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0