Marknad i byn

Det är marknad i byn. Idag och i morgon. Jag jobbar båda dagarna. Lite trist.  Är inte så jätte stort fan av marknader men det är lite trevligt ändå. Speciellt när man har lite pengar att spendera. Kom hem idag vid 22.30. Gick en snabb runda bland stånden. Letade faktiskt efter en. H. Han har ett stånd. HAHA.. Stånd.. ja, haha.. Ett stånd med hästsaker. Men jag hittade inte honom eller hans stånd. HAHA.. fan vad jag är rolig idag då.  Så jag gick en väldigt snabb runda. Alla höll på att stänga.

Nu ska jag käka en glass och glo lite på TV innan det är dax att sticka ner till jobbet.

Amy Macdonald på HÖG musik.

Hoppas att alla ståndägare har gått och lagt sig och inte stör mig i mitt arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0