Louise är kul

louise


Kom hem för ett tag sedan. Det var en väldigt lugn dag på jobbet. Vi var en för mycket av någon anledning, så jag jobbade med Louise..=) Vi har aldrig jobbat tillsammans innan så det var lite extra kul tycker jag. Hon är rolig, alltid glad och har alltid något nytt att prata om.
Om inte hon är på jobbet så  tycker jag att det är as-trist.
Men jag jobbar ensam och träffar inte de andra så mycket. Bara i början och när vi äter. Men det känns ändå roligare att åka till jobbet när man vet att Louise också jobbar.
Vi dricker varmchoklad tillsammans =)

Dessutom så är vi nog ganska lika till sättet, ibland. Det kändes så när vi var i London iallafall.

Glad, okomplicerade, ärlig, rolig.



Nu är det någon fjortis som har fått något cp-ryck och står och skriker på sin pojkvän, antar jag att det är iallafall.
- "Var fan har du varit????"
Tur att man kommit över den tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0