It´s a good day..

Efter en lugnt men tröttsam kväll på jobbet där det enda ovanliga var att jag ringde 3 för att kolla vilken 3affär i närheten som har låne telefoner, då jag ska lämna in min för lagning, åkte jag till Willys för att handla. Väldigt praktiskt att de stänger 22 och jag slutar 21.30. Då hinner jag handla innan jag kör hem.
Idag var det en väldigt trevlig tjej i kassan. Sån där typisk sommarjobbare. Lite flamsig, väldigt glad och positiv och hon tycker fortfarande att det är kul. Sådär som man gör i början på ett jobb.
Iallafall så stod jag där och hon börjar att prata:

- Jaha, ska det bli skönt med helg?
- Ja..eller nej. Jag ska jobba hela helgen.
- Jaha, men då har du kanske varit ledig i veckan?
- Nej. Det ser du väl jag är ju skit vit
. (och håller fram armen)
- åååååååååååh.. stackar dig. (med mycket medkänsla)

HAHA

Sen åkte jag till Statoil, tänkte tvätta bilen.
Först valde jag Silver tvätten och bad om tvättlappar som man kan tvätta inne i bilen med. Då tyckte han att jag skulle ta guld istället för där ingick det tvättlappar (och det kostade lika mycket som om jag skulle köpt till dom) OCH om man köper guld eller diamant tvätt så fick man gratis ett 10pack med coca cola. (33cl) Skit bra, sa jag och ställde tillbaka min cola jag köpt för att släcka törsten.
Sen tog jag 2 st sånna där eniros bra-att-ha-i-bilen-kartbok. En till mig och en till Evelina.

Så det har varit en helt ok dag idag. Nu ska jag laga lite tacos som jag kan ta med till jobbet i morgon och sen bara slappa tills  det är dax att börja jobba igen. Den långa rundan i helgen. Drygt drygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0