Digitalscrapping

Jag har hittat en helt underbar sida med digitalscrapping. Det är jätte lätt att använda. Precis något sånt jag har letat efter.  Gjorde headern där. Och jag tycker att jag blev ganska nöjd. Eller vad tycker ni? Har undrat var alla andra gör sina snygga headers någonstans och kanske har de en liknande sida som jag hittade.
Men i vilket fall så kommer det bli skit kul nu när jag har semester att digitalscrappa. Ska bara ut och fota satan nu så jag har massa bilder och massa inspiration.

Mamma fyller år idag, jag ska dit senare. Är typ klar med hennes grattis kort.

Sen så är det ju EFIT (Ett Foto I Timmen) dagen idag. Tog faktiskt foton när jag var ute och jobbade, sen glömde jag bort det lite, men kameran ska med hem till mamma. Så det kommer komma upp senare ikväll.

Nu ska jag på allvar försöka koppla bort min nya upptäckt och få lite sömn innan det är dax att sticka till mamma.

Hoppas att hon blir glad för sin present.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0