vem flyttade margarinet????

NÄ, NU BLEV DET NÄSTAN ÄNNU LÄSKIGARE.
Jag håller på o lagar mat och hade ställt in margarinet i kylen....trodde jag..
Jag skulle ta ett lock till kastrullen när jag ser att margarinet är i kastrull skåpet!!!!!!!
Där ska det inte vara, varför är det där? Jag har inte lagt det där, varför skulle jag gjort det?
Leker min hjärna med mig nu? La jag verkligen smöret i skåpet och inte i kylen, fast jag har en klar bild av att jag öppnar kylen och lägger in det där. Jag minns att jag gjorde det. Eller?
Pucko är lugnt. Djur är väl mycket mer känsliga än vi på sånt där? Då skulle han ha märkt något. Han skulle ha reagerat. Ja, det skulle han och det gjorde han inte.

Men hittar jag margarinet någon annanstans än i kylen fler ggr ikväll så flyr ja nästan härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0