The "date"

Nu är han påväg hit. Det är lite spännande. Kommer de vara som de är på telefon? avslappnande.. Eller kommer de bli helt jobbigt? Man sitter i varsitt hörn av lägenheten och bara glor.
Mycket tankar som snurrar i mig nu. Jag är nervös, samtidigt som jag inte är de. Det är svårt att förklara. Men nu är han påväg. Han borde snart vara här.
men vad är det värsta som kan hända? (Förutom om han är en mördare eller något liknande)
Det är att vi eter typ 20 min märker att neeej, detta funkar inte. Detta klickar inte. Då är de ju bara för honom att gå och jag är ensam kvar  min nystädade lägenhet. isåfall ska jag scrappa lite. Så jag klarar mig nog oavsett.
Mamma kommer ringa och kolla att allt är bra lite då och då, men de känns som om de blir bra. Evelina sitter också lite på vakt och nu vet Emilia också. Så försvinner jag så vet alla vem det var som tog mig.

Så önska mig lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0