Pain

Hittat massa bra och ny musik. Men det är svårt när man väl sitter där. Då har man ingen aning om vad man är ute efter. Men en hel del har jag ändå hittat. Ska till pappa i morgon och hämta bilen och lite sånt. Så skönt det ska bli att slippa min jävla fula mazda. Jag gillade verkligen den innan men nu när ja kört den nya ett tag så känns de skumt att ja någonsin gillat den. De är så olika att köra. En helt annan klass på bilen. Så jag är väldigt nöjd med mitt köp. Och då ska det ju såklart bli väldigt skönt att få hem den.

Nu är jag jätte trött och har fruktansvärt ont i huvudet.
Har inte sovit än, men nu ska jag sätta på mitt sista avsnitt av Buffy och gå och lägga mig.

NN (som emilia brukar skriva)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0