Ny bil i morgon?

Evelina var just här. Vi käkade Pizza och tittade på en film. Efter ett tag så kom vi på vilken film de måste vara. Disturbia. Den var faktiskt ganska bra och både jag och eve satt på helspänn lite då och då.
Sen tittade vi efter en ny bil till mig. Jag vill köpa den i morgon för jag får lön då och om jag väntar 3 veckor så har jag inte kvar pengarna. Så fort som möjligt alltså. Sen vill jag ju ha en automatare men pappa hittade en jätte fin bil som inte är automatare men jag blev lite sugen på den ändå. Vi ska köra ut på lite turne i morgon så jag ska försöka somna lite tidigare idag än vad jag gjort resten av veckan, för i morgon ska jag upp tidigt. Jag bara hoppas att vi hittar en bra bil. Är jätte sugen på de. Vill inte ha min längre. Den är ful och tråkig och bara jobbig att titta på.

Så i morgon: hoppas hoppas hoppas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0