No Car today

Nä, det blev inte någon ny bil idag. Den första vi tittade på var väldigt snygg. Röd-rosa färg och lite sportig på något sätt. Men den hade ett missljud i motorn och pappa visste inte vad det var och jag orkar inte köpa en ny bil för ganska mycket pengar som har problem direkt. Sen kollade vi på 2 till men ingen av domva något speciellt. Jag jämförde ju med den första så de va ju inte så lätt men de va skräp.. Lite synd, för jag va ganska övertygad om att  ja skulle ha en ny bil idag. Men vi tittar vidare. Pappa har redan hittat en likadan som den första vi tittade på, men typ grön istället. Han ska titta på den i morgon, jag kan inte riktigt då för jag ska jobba men jag litar på honom så vi får se. Vill ju hälst se den själv innan vi köper den men de löser sig nog på något sätt.

Ska sanrt iväg och jobba. Lite jobbigt känns de. Har ju varit sjuk i en vecka nu så det är lite drygft att ja måste gå tillbaka till jobbet. Men jag kommer nog snabbt in i det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0