Mitt i natten

Jag har som sagt kolla på massa Arkiv X avsnitt nu när jag varit lite sjuk. Men i natt när jag satte i en ny skiva så såg jag att det stod cdrom uppe i ena hörnet. Jag tänkte inte så mycket på de förrän ca 16min in i avsnittet. Kan min dvd ta cdrom skivor?!?! Då kom jag på att en kompis till mitt ex för länge länge sen hade fixat Buffy säsonger till mig, men jag hade inte kunnat se dom förde va inte rätt format till dvd. Men jag hade såklart sparat skivorna så jag hoppade upp där mitt i natten för jag var ju tvungen att testa. Och ja!! Det funkade. Jag kunde se Buffy. Det var tyvärr ingen text men va fan. Men fattar ni mitt problem? Här har jag bott i lite över ett år och i ganska många år har jag gått omkring och tjaffsat om min jävla Buffy och så har jag haft de 3 första säsongerna i bokhyllan hela tiden. Jag känner mig lite cp.
men det var väldigt kul. Så nu har jag massa Buffy att titta på..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0