Min nya bil, min Ego

Nu har jag äntligen ny bil. Det är en Hyndai Accent, mörkgrön metallic. Skit snygg och härlig att köra. Den heter Ego p.g.a. registrerings nummret. Är helt över lycklig..=) Så här fin bil har jag aldrig haft, lite nervös är jag att ja kommer repa den när jag jobbar men jag ska vara väääääldigt försiktig.

Håller på och städar upp lite här nu. är inte direkt så jätte ostädat men jag har lite olika projekt på gång så de kan uppfattas som lite kaos här just nu.

Trött i benen är jag också. och lite hungrig. undra om ja kanske ska göra ett par mackor som ja kan ta med på rundan. Det vore väl en bra ide..?

iiiiiiiiiiiiiiiih..min nya bil..=)

Kommentarer
Postat av: Lina

GRATTIS! :)
Hihi, kör nu försiktigt

2008-01-27 @ 12:34:42
URL: http://dumed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0