Lite snökaos

Jag har 2 avsnitt kvar av Buffy, lite sorgligt. Har kommit in i de nu och vill sesong 2 nu direkt. Men jag ska nog vänta tills nästa månad innan jag köper den. MItt nya tagentbord och mus funkar mycket bättre än mina gamla, vilket är väldigt positivt för min gamla datamus va riktigt dålig. Den ville inte hänga med mina rörelser alls, men de gör den nya. Den lyser t.o.m lite rött och vitt. Skit häftigt ju! Haha

Kom hem fran Eve för ett tag sen. Vi käkade tacos och glodde på film och snackade en del. Sådär perfekt lördags mys. Det var ju lite trafik kaos igår verkade det som och jag körde i 60 på motorvägen. VÄLDIGT mycket mindre än vad jag brukar köra. Dessutom ringde jag Eve var 10 min så hon visste att jag inte kört av vägen eller nåt. Men det gick ju bra.
Min lillebror är uppe i småland och ska köra hem i natt. Med en bil som det inte finns någon värme i, där ena rutan baar trillade ut för någon dag sen och som han dessutom ganska nyligen har köpt. Helt jävla idiotisk är han. Tur är att han inte är ensam i bilen, han har en kompis med sig men ändå dum som fan. Kör de fast eller något sånt så kan vi inte komma och hjälpa honom. Sjukt korkat tycker jag. Men han tycker väl att de är ett "äventyr" så han körde fast vi tyckte att han kunde vänta tills i morgon. Dessutom är han inte ens hälften så bra förare som han själv tycker att han är.
Hoppas att det går bra iallafall. Lång tid kommer det att ta för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0