Längtar

Såg just den där filmen Number 23. Var lite tveksam för jag gillar inte Jim Carry alls men den va ganska bra faktiskt. Lite sådär psykisk. Som jag gillar det. Ska jobba i morgon i Lund igen, sen är jag ledig. Så skööööönt. Har inget planerat i helgen. Kanske smörgåstårts görande med Eve? Eller kanske inte. Jag behöver sova. Det skulle vara trevligt att sitta och scrappa lite. Eller jo, kanske fixa de där vätskorna så jag kan sätta upp mitt fotolabb? Det ska jag iallafall ha upp tills min semester vecka i februari. Då ska jag hela veckan bara vara instängd i min lägenhet och framkalla massa. Lära mig allt jag vill veta, testa nya saker och så. Den veckan ska jag göra allt som jag har velat göra nu i flera månader (år?) . Härligt som fan ska det bli iallafall. Har t.o.m fått en ny kompis som kanske vill vaar snäll och lära mig på nytt..? Vi får se. Hörde att de finns en affär i Lund som tydligen ska ha sånna vätskor och sen ska de tydligen finas en i Kristianstad så det finns hopp.
jag behöver verkligen vara ledig. Det finns så mycket jag har velat att göra som jag inte gjort. Så många som ja inte har träffat på länge, ska beställa en tid hos underbara Therese. Hoppas hon kan hitta en tid till mig i slutet på dagen så att vi kan umgås lite sen också. Det var så länge sen. Har bara jobbat, jobbat, jobbat nu den senaste tiden.

Men vecka 9 i februari ska det bara vara jag. Ska kanske t.o.m stänga av alla telefoner och allt så att ingen kan få tag på mig. Jag fyller dessutom år ca 1 veckor före den veckan och jag ska önska mig Buffy sesonger och om jag inte får dom så ska jag köpa iallafall en som jag kan sitta och glo på. Mys på HÖG nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0