Karma

"All your actions will come back to you, in one way or another"

Är lite sjuk. Vet inte varför eller vad det är för fel på mig. Ont i huvudet, yrsel och ingen aptit. Köpte proviva för en kompis tipsade mig om det. Men det är ju sjukt äckligt. Föredrar nästan mer att vara sjuk än att dricka de där.

Pappa var här innan och satte dit en ny backspegel på min bil och fixade till plåten så att jag kan öppna dörren ordentligen. Sen min lilla krock för någon dag sedan. Men pappa håller redan på och letar efter ny bil till mig och vi har hittat en. En högerstyrd automatare. helt perfekt. Jag får pengar på fredag så hoppas den är kvar då. Annars kommer de väl fler chanser och fler bilar. Min går ju faktiskt framåt änsålänge. Kanske inte så jätte länge till, men ett tag till.

Nä, nu ska jag gå och ta nya pain-tabletter och sätta på en film.

Kommentarer
Postat av: Lina

en gång sa en brud så till mig "if you belive in carma, this will come back to you", och syftade då på citatet i din blog :) för jag gjorde henne en tjänst. det var as tufft tyckte jag :)

2008-01-21 @ 14:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0