Don´t speak

You and me
We used to be together
Everyday together always
I really feel
That I'm losing my best friend
I can't believe
This could be the end


Början på detta året började ganska bra tyckte jag. Men nu står de väl stilla igen. Jag har märkt hur jag har förändrats på ett sätt förra året. Jag tappar lätt tron på folk. Har de svikigt mig eller har de bara förändrats genom mina ögon så kan de aldrig komma tillbaka på samma sätt igen. De kan aldrig bli som de var för mig. Detta påverkar väl mest folk som jag inte riktigt känner. Jag ger upp och slutar att bry mig mycket tidigare än vanligt. Jag tröttnar fortare också. Varför ska jag gå och kompromissa och ge med mig, när jag inte vill ha mindre än vad jag förtjänar. Mindre gör mig inte nöjd och jag kommer aldrig kunna bli lycklig om jag går omkrig och är missnöjd hela tiden. Nu låter de som om jag är en bortskämd idiot men det är inga speciella saker jag vill ha. Bara grundläggande saker. Ska det vara så svårt att hitta det?

Ska iväg och köpa sterio idag hade jag tänkt, och kanske en ny data mus. Min är helt cp och följer knappt med mina rörelser längre. Nytt tagentbord behöver jag egentligen också. De har fallit i golvet för många gånger och nu fattas de knappar och vissa knappar är där men funkar inte. Ska ta med mina filmrullar också hade jag tänkt. kanske hittar något ställe där jag kan lämna in dom, eller iallafall några av dom. har ingen aning om vad som är på, eller om de är något på. De är så gamla att de kanske är försent. hoppas inte. För det borde vara en hel del bilder där som jag vill ha kvar. men egentligen, hur kan jag vilja ha kvar något jag inte sett eller märkt att jag saknar? Men så som de är nu är bara jobbigt. Bättre att veta att de inte finns något kvar. har 7 rullar. Så om jag kan lämna in 3 eller 4 så kan jag ta de andra sen. Beror på vad det kostar.
Har valdigt inspiration att scrappa lite också. Ska bara städa upp lägenheten först så jag kan slappna av sen. Är ju ledig i helgen så det är mycket att göra.

Nu ska jag sätta på en film som jag köpte igår och försöka sova lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0