De fördömdas drottning

Fick min bok idag som jag köpte från tradera. De Fördömdas Drottning av Anne Rice..=) ÄNTLIGEN
Nu fattas de bara en och sen har jag hela "serien", så bra så bra.
Va ute på Pema och köpte nytt lim som inte bubblar mitt papper och lite andra roliga saker. Skulle egentligen hållt på lite med de ikväll men de har inte blivit så mycket. Ska kanske börja snart men ja ska fixa lite annat också. Imorgon efter vi varit och grattat min kusin så ska vi hämta hem mitt bord som pappa gjort till mig. Han är jätte duktig. Och jag tror att de kommer passa in här helt bra. Ska nog lägga upp en bild på de sen. Så alla kan bli avis på mig.

jag ska gå med i någon jävla bak klub för då får jag en mixer som svarspremie och en mixer skulle vara trevlgit att ha. sen ska jag direkt gå ur. Smart va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0