BUFFY

Idag var jag iväg och handlade lite saker jag tänkt länge
på att jag behöver. image51Detta är typ första dagen som jag är
ledig, riktigt ledig sen jul och typ en vecka innan jul.
Köpte ny datamus och tagentbord, sterio.
Men viktigast av allt, jag köpte första sesongen av BUFFY!!!
Ja, ni hörde rätt. Nu har jag den första. Bara 6 kvar.
Är så nöjd. har kopplat in sterion o allt så nu sitter jag
här och lyssnar på radio, något jag inte har gjort hemma
på as länge, eller sen Pucko välte ner den andra så den
inte ville funka längre. Jag lyssnade jämt på radio innan.
Så lycklig.
Att saker kan göra en så lycklig. Det är nästan skrämande.
Material girl.


Håller på att laga mat så jag skriver mer sen. Om jag har tid. För ikväll och i
natt blir det BUFFY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0