"Are you calling me darling?"

Sista dagen i morgon på min jobbiga jobbvecka. Sen är jag ledig två dagar och då ska jag sova och julpynta. Möjligen åka iväg och handla lite julklappar eller träffa Johan och Viktor för att bara vara. Men förmodligen har Johan glömt att ringa honom och berätta att vi har gjort planer så vi får väl se hur det blir.
Jag skulle vilja baka också. Både lussebullar och cupcakes. Har köpt sockerpasta nu som jag kan lära mig att leka med. Röd och grön färg, perfekt till julen. Köpte svarta muffinsformar och silver glitter också.

Jag ska faktiskt försöka se om man kan göra mini cupcakes. För isåfall ska jag göra sådana och ta med till mitt jobb till de på dagen då jag slutar. Pallar inte stå och göra sådana stora till alla. Men till de på kvällen kommer jag göra. Sista helgen jag jobbar (nästa helg jag jobbar) på lördagen, för Rebecka ska inte jobba på söndagen.
Får kanske köpa is-chokladformar..? De borde väl funka helt perfekt.

Nu ska jag sova.


The Ting Tings - That's Not My Name



Skön låt. Men det finns ingen som glömmer mitt namn..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0