knäck & kola

Jag har gjort en omgång knäck och en omgång kola. Men de blev så lite kola så jag gjorde en omgång till. En dubbel. Det är ju så enkelt att koka ihop. Det som tar tid och de som är tråkigt är att plasta in dom sen- Det tar lite tid. Ungefär lika lång tid de tar att skala de skollade mandlarna. Jag ska försöka mig på att göra sånna brända mandlar som de har på marknader också. De är ju så goda. Speciellt när de är varma så jag ska testa att göra några stycken ikväll och om det blir bra ska jag göra fler en på julafton.  Så de är varma och nya då.

Sen om jag orkar och pallar ska jag göra lite cupcakes. Åtminstone testa att göra lite dekorationer av sockerpastan.
Så ser min söndagskväll ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0