Lite fucked up just nu

Jag är så jävla dum. Jag hatar de där jävla jobbet. För jag håller inte avstånd. Jag är för nära vissa av mina vårdtagare och blir alldeles för personligt engagerade i dom.
Man ska självklart vara engagerad och vänlig och bry sig. Men jag ser de som mina kompisar, jag är alldeles för nära och de ska vi inte vara. De får vi inte vara. Men jag är de och jag märkte verkligen hur nära idag..

Så det är lite fucked up just nu..

I MINNET DU LEVER, DU FINNS ALLTID KVAR
I MINNET VI SER DIG, PRECIS SOM DU VAR  

Annars var mina cupcakes väldigt populära idag. Och jag fick presenter. En bok om chokladdesserter, en stor exklusiv bok som dessutom var inriktad på muffins och sen fick jag silikon-muffins-formar som var formade som hjärtan. Jätte gulligt..=)

I morgon är sista dagen och om de inte var för att det är gigantiskt storhelgs OB och att jag ska möta upp hennes son så skulle jag inte åkt dit. Då skulle jag stannat hemma, käkat vitlök och tyckt synd om mig själv hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0