Trauma Treatment

Vi fick julklapp från mitt ena jobb. Väldigt trevligt och det var handdukar.
Och det passade helt utmärkt nu när jag igår slängde mina sista handdukar i tvätten utan att tvätta något. Ligger så långt efter med sånt.
Men nu hade jag de här nya som jag slet upp och de va två stora. trodde att de skulle vara en mellan och två små. Vet inte varför. Kanske för att jag sist fick de när någon gav mig handdukar i julklapp. Men två stora passade ju helt bra. Önskade mig stora badlakan av mamma i julklapp tidigare idag. Men det kan man väl knappast få för mycket av?
Men nu sitter jag och funderar om att man kanske skulle ha tvättat de här nya en gång innan man använda dom..?
Spelar ingen roll nu för torr har jag ju blivit ändå.

Honung och Vanilj doftade duschtvål är det bästa som finns. Man doftar så gott..=)

Har inget att dricka hemma så nu dricker jag det äckliga kommunal vattnet. Det var de eller vin från någon helg sen som fortfarande ligger i kylen. Och jag känner inte riktigt för vin. Min mjölk är slut. Och inte ens någon äcklig saft har jag hemma. och självklart är jag bara för de törstig heeeela tiden.

Nu ger jag upp och ska efterbehandla mitt hår med trauma treatment innan jag lägger mig ner.

Kommentarer
Postat av: lina

mm alltid härligt att få julklappar av jobbet. då känner man sig lite uppskattad. själv fick man ett juligt bäddset:)

2008-12-18 @ 22:36:28
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0