Sova it is

Så trött och öm i hela kroppen.
Igår var vi en för lite på kvällen och de hade ingen lust att beordra in någon så vi fick springa omkring och stressa sönder oss. Jag fick så otroligt ont i nacken av att jag hela tiden stressade och gick och spände mig.
Sen idag skulle de ha mat (något liknande julbord) och min chef tyckte att jag skulle komma in fast att jag inte börjar jobba så tidigt så kl 13.00 var jag där. Och jobbade till 22.30.
Kom hem för ett tag sen, snackade lite med Antonio på msn men jag är så trött så jag tror att han blev ganska irriterad på mig.. =/

Nu planerar jag att lägga mig ner och verkligen försöka vakna av min klocka som ringer vid 2. Har försovit mig till tidningarna 2 dagar i rad nu, men de har bara ringt och väckt mig en gång.
Just de, de hade julbord idag med. Men där var jag ju inte för jag var ju i lund.

Så skönt att jag slutar där i Lund snart. 9 arbetsdagar kvar.

Ledig i morgon och jag ska sova heeeela dagen tills jag vaknar av mig själv. Sen ska jag julpynta.

Och oooooooooooooooooooh.. Jag kom in. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SUGEN PÅ BILLIG SHOPPING! Säljer varor från Usa på Tradera. Mer info: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

2008-12-11 @ 21:17:19
Postat av: Anonym

http://www.bussms.se/?ref=1838 Skicka sms från en kompis mobilnummer. Lura folk det är jätte kul =)

2008-12-12 @ 00:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0