FAN

Jaha.. Jag har fortfarande inte fått boken Om jag kunde drömma, för den var slut där jag beställde den ifrån och nu finns filmen väldigt tillgänglig.
Jävla skit.
Nu handlar det om självdisiplin och det har jag inte särskilt mycket av. Brukar göra de jag vill, när jag vill de.

Ska iväg snart och se om jag ska köpa någon sista julklapp till någon.
Ringde Emilia och bad hon köpa en sak till mig som bara finns i en affär där hon är just nu. Hoppas att hon hittar de, så slipper jag köra hela långa vägen dit bara för det.

Webradio kanalen Gimme Indie är på. Min favorit. Den och 19Åttiotalet..

Nu måste jag hitta kläder. Min plan var att vara ute i bilen vid 16..Om 10 min alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0