( ? )

Jag är helt säker på att min säng nyss skakade. Eller inte skakade, nästan vibrerade. Att någon tryckte ner bäddmadrassen flera gånger så att hela sängen hoppade. Först trodde jag att de va Pucko som kliade sig kraftigt eller att något stort körde förbi där ute, men sen insåg jag att de va för kraftfullt och när jag reagerade så hade de redan slutat.
Jävligt läskigt, men jag känner mig inte speciellt rädd.
Sen direkt ca 20 sekunder senare så har jag redan intalat mig själv att jag kanske råkade somna eller att jag var i de där stadiet mellan dröm och vaken. Men jag var väl vaken? Jag tittade ju på film.

Och nu, några minuter senare så är jag inte ens säker på att det hände alls.. (?)

Kommentarer
Postat av: malin

oj vad läskigt! :O

2008-12-16 @ 16:43:08
URL: http://malinwallmon92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0