Don´t let me go tonight

Jag ville inte åka till jobbet i natt.
Jag var så trött och ville bara vända mig om och somna om igen.
Men de funkade ju inte så jag masade mig upp och ut i kylan. Drygt och långsamt gick de. Men sen blev jag lite glad. Jag fick en julklapp av en abonnent, vår favorit abonnent. Det var en Aladdin ask. Så lycklig så jag slet upp den direkt och tog min favorit bit. Trippelnöt. Det är ju så totalt godast.
Sen gick de lite lättare att jobba.
För det är ju så. Choklad gör en lycklig.

Jag har tyvärr fortfarande inte julpyntat. Har lite planer på att bara sätta upp lite julstakar och strunta i resten. Blir inte så mycket att ta ner efteråt heller. Mina röda väggar gör det ganska juligt ändå.
I helgen när jag är ledig så ska jag julbaka. Knäck, lussebullar, cupcakes, kola och allt annat gott som jag kommer på. Det är min del av julmaten. Bakandet. Det roliga och goda..=)

Och just det. Mammas stora julklapp är inhandlad. Så bra den är och jag är faktiskt lite avis. =/ Jag vill ha den själv.

Ska sticka in i duschen nu så jag kan lägga mig ner och fortsätta sova snart.

Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0