Gotti gotti

vindruvor
Små gröna vindruvor utan kärnor är nästan det godaste man kan hitta i kylen en sen söndagsnatt. Och sen glömma bort dom för att hitta dom en timme senare igen. Det är lycka det.

Telefon maraton med Johan var nog också ganska mycket vad jag behövde. Har undvikit att prata med folk under stora delar av min semester och har bara varit väldigt asocial. Så det var skönt att få prata med någon och få ur sig lite av alla saker man går runt och stör sig på.

Ja, just det. Mitt jobb börjar i morgon eller redan i natt men det jobbiga jobbet börjar i morgon. Och jag ser sååå mycket fram emot att komma tillbaka dit....NOT!!!
Jag hatar det. Har hittat en del jobb som jag ska söka. Hoppas att jag hittar något annat. För detta är en ohållbar situation. 2 månader till. Sen får det vara stopp. Då har jag faktiskt jobbar där i 1 år och hatat hela tiden, förutom kanske första månaden. Då var det lite spännande, men samtidigt äckligt. Så ja, jag har nog hatat hela tiden.
Så de är absolut dax att skaffa något nytt.

Suck, nu ska jag käka lite mer vindruvor och titta på ett avsnitt till av Buffy, säsong 1, IGEN.

Kommentarer
Postat av: Lina

hehe, sök till online i lund :)

du är garanterad jobb, inom telemarketing.

det är galet kul att störa folk på deras fritid!

2008-08-29 @ 19:33:20
URL: http://dumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0