Underbar Musik

roadtripJag har hittat så mycket bra musik som jag av någon anledning inte har eller har haft men blivit av med..?

Tebbybears STHLM, Broder Daniel, Shebang, Blink 182, Mikael Wiehe, Lambretta, Roxette, Jumper, Blå Tåget, Jacob Hellman, Just D, Crash Test Dummies, Ace of base, Ingenting, Oasis, Cheap trick, Sverige och massa massa annat.
Jag är en sån person som kan gilla några låtar av en grupp men en inte vara så förtjust i resten. Därför blir det mycket blandat. Mycket svensk musik. Svensk progg..=)

Så bilresan upp till Stockholm om en vecka kommer vara fylld med massa bra musik. Även en del som mamma gillar. Vi har lite lika smak ibland. Men enligt henne är det nästan bara skräp som görs nu för tiden. Kan hålla med om en hel del men det finns ju alltid många guldkorn.



Kommentarer
Postat av: a.k

Jag håller med dig. Jag brukar inte säga att jag lyssnar på band, utan snarare på låtar. Dock har jag en del band som jag faktiskt verkligen lyssnar på.

Jag låg och tänkte på det där igår faktiskt. Tänkte skriva ett blogginlägg om det, men det verkar som om du hann före... :)

2008-08-06 @ 12:08:34
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0