Ute hos Johan, i "skogen"..

Det regnar och har gjort det hela dagen. För de som har missat det. Och det blåser jätte mycket. Så det är lite storm ute. Mina lampor blinkar lite men mer verkar det inte bli.

Jag var ute hos Johan nyss. Han har det så mysigt. I en liten stuga bland lite träd men ändå nära till civilisationen. Helt underbart. Men när jag körde hem så var det grenar och massa sånt som hade fallit ner överallt. Kändes lite äventyrligt, men jag kom hem oskadd iallafall. =)

Det var länge sen vi sågs och det kändes jätte bra. Jag sov typ när han ringde och han sov när jag kom dit, i mina mjukisar. Men sen fick jag upp honom lite. Och de typ 4 timmarna som jag var där kändes som möjligtvis 2. Jag ska nog dit senare i veckan. Kanske laga lite mat för han har ju fan ingen riktig mat hemma!!
Men det kändes skönt och lätt, så det ska vara.
Enkelt.
Han känner mig på ett sätt som få gör.
Det kan vara så svårt att få ens "nya" vänner att förstå  vissa saker som kommer upp om förr. Men Johan var med på den tiden så det är så lätt att prata med honom om sånt. För han vet allt. He still knows me.


Han gör mig glad och jag är väldigt happy över att vi har börjat att få lite kontakt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0