suck

Jag har inte gjort något vettigt alls på flera dagar. Har inte ens lyckats att hitta min sladd till kameran. Det är därför det inte har kommit in någa bilder från sthlm alls. Ska leta lite till annars ska jag försöka köp en ny i morgon. Det är bara så jävla irriterande när något sånt bara kan försvinna. Jag använder ju sladden ganska ofta och den brukar alltid ligga någonstans i närheten av datan. Undra om det går på en lördag. Något måste väl vara öppet? Har bara legat och ollat på film och tv i min sköna soffa och myst med Pucko. Han har blivit jätte mysig.

Har ny data nu, hämtade den hos min faster i förrgår tror jag. Allting går mycket snabbare och lättare. Gick in och kollade på några klipp på youtube. Sån skillnad. Innan så hackade det hela tiden och det tog jätte lång tid för klippet att ladda upp. Men inte nu längre. =) Så det är ju skit bra.

Ska se om det kommer någon bra nattfilm innan jag fastnar här.

Semestern är snart slut. Börjar jobba på Måndag igen. suck. Jag längtar verkligen inte. Vissa som kom tillbaka från sin semester då jag gick sa att de hade nästan längtat tillbaka till jobbet, till vardagen. VA? liksom. Har de inget liv förutom jobbet? Jag skulle lätt kunna vara borta år från mitt jobb. För evigt? 
Jag vill verkligen sluta. Kollar efter andra jobb hela tiden. Men man vet ju vad man har och inte vad man får..? Vill ju inte jobba alls... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0