Sthlms planering

Jag har faktiskt inte gjort någonting av de jag skulle göra innan sthlms resan.
Men jag bryr mig inte om det.
Ikväll ska jag packa och tvätta det sista som inte är rent som jag vill ha med mig. Städa upp lite och rensa ut kylen på sånt som kommer bli gammalt på en vecka. Annars ska jag bara ta det lugnt ikväll igen.
I morgon ska jag förmodligen göra det sista som jag inte kommer orka göra ikväll. (dammsuga och skura golvet t.ex)

Jag får inte glömma att ta foton på lägenheten så att mormor kan se och lägga in massa massa bra musik på minneskortet och de som inte får plats, bränna på skiva.

Var nyss och köpte lite snask. Massa PEZ till mamma. Det är hennes favoritgodis. Jag hittade inte mina fvoritgodisar.
De är runda, platta och syrliga. Finns i många färger.. Men de hade inte dom.

Får se om jag städar bilen innan resan. Den är inte jätte skitig men inte ren heller. Får se om jag orkar göra de hos mamma sen i morgon eller på måndag. Tvätta den utvändigt ska jag nog göra i morgon. I en biltvätt. Sen måste olja inskaffas. Den dricker olja som en jävla alkis.

Sen är det bara att gasa upp till Sthlm.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0