Snart ny data

Min faster ringde mig igår och frågade om jag ville köpa hennes data för hon hade köpt en ny, bärbar.
Jag som var lite yrvaklen sa att jag fick tänka på det och dagen gick och destu mer jag tänkte på det destu bättre kändes det. Min data är ju faktiskt asdålig. Och med hennes kan jag se på film och ha massa progam på datan och förmodligen SIMS också. =)

Min data har börjat att hänga sig när jag har massa fönster uppe samtidigt. Photoshop, musik och 2-3 internet fönster. Då ger den upp och hänger sig. Oftare och oftare den senaste tiden. Så det kommer bli helt perfekt.
jag har ingen aning om vad det är för data egentligen men den familjen är lite datanördar och jag tror verkligen inte att hon skulle ge mig ett överpris. Tvärtom så tror jag att hon ger mig ett underpris. Dessutom så hjälper hon mig med datan när jag har problem. Min nya support.

Men det känns bra.
Dessutom fick jag den på avbetalning. 2-3 månader behövs bara. Det är bra för jag har fortfarande inte betalt min restskatt.. =/

Saker och ting börjar att ordna sig.
Nu är det bara TV som behövs, väldigt snart. (kanske då lite efter jul?)

Kommentarer
Postat av: a.k

Ok, va bra phew! då ska jag se om jag kanske kokar ihop ett litet inlägg om det inom en snar framtid.

Ja, stora ord är sköna ord! Lite småpretto sådär... :D

2008-08-07 @ 12:28:58
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0