Så mycket som man skulle ha gjort

Det regnar as mycket ute. Jag bara önskar att jag skulle ha städat igår så jag slapp göra det idag. Men jag ska snart ner till tvättstugan och fixa med tvätten. Detta är sista kvällen där jag kan göra vad jag vill och inte behöva tänka på att jag måste upp i morgon. Sen börjar helvetet igen med jobbet.
Skulle vilja ha fint omkring mig och bara krypa upp i soffan och titta på filmen som börjar om 15 min och bara andas och ta det lugnt. Men det är så mycket som jag inte har gjort på semestern som jag skulle ha gjort. Riktigt deprimerande. Men nu ska jag göra ett ryck så att jag kan ta de lugnt resten av kvällen.


Och den där idioten som jag blockat och tagit bort från msn för länge sen addar mig ifr¨n en annan msn tror jag. Tänkte först bara dissa honom, men jag tillåter honom och frågar sen vad fan han vill. Men han fattar inget så jag tar bort honom igen. Jag har inte någon anledning att ha honom på msn. Har inget att säga honom. Jävla Idiot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0