Paranoid

Jag har kommit på att en av anledningarna till att jag alltid är trött kan vara att jag aldrig riktigt slappnar av.
Jag oroar mig för saker som aldrig händer, spänner mig i onödan.
Det är faktiskt så att jag får lite ångest när min telefon ringer. Och speciellt om det bankar på dörren utan att jag väntar någon.

Nu har bilen också gått sönder. Startmotorn. Pappa ska fixa en ny i morgon och byta den förhoppningsvis innan ja måste köra till jobbet i Lund. För ja, i morgon är det dax igen. Den jävla skiten. Jag känner mig verkligen inte trevlig och social, så som man måste vara på mitt jobb.

Dessutom känner jag mig ofta paranoid. Precis som om jag blir förföljd eller något liknande.

Ja, fan vad jag har problem då!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0