Orka

Jag är så trött. Fan vad jag hatar mitt jobb.

När jag stod i hissen på väg upp så kändes det så jävla fel. Jag borde inte vara där. Jag borde vara hemma. Detta är fel, ta mig härifrån. Sen öppnades dörrarna och det var försent att fly.
I morgon ska jag söka ett nytt jobb, minst ett.

Nu ska jag titta på ett par Buffy avsnitt innan nästa jobb.
I morgon kommer disc 4 och 5 från säsong 5.
Jag tror jag är lite beroende. Men jag orkar inte bry mig just nu.

Alla mina vårdtagare hade iallafall saknat mig. T.o.m de som jag inte trodde uppmärksammade vem som kom. Dessutom fick jag tillbaka mina favoriter igen. Den ena lilla tanten blev så glad att hon kramade mig. Ja, jag är omtyckt på mitt jobb. Det känns lite bra, men inte tillräckigt bra för att jag ska vilja stanna där, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0