I natt jag drömde

Jag drömde i natt att jag var kär. Lyckligt kär, besvarad kärlek. Jag drömde att jag hade pojkvän. Någon som jag kände mig trygg med. Jag minns nästan hur han såg ut, de är ingen jag känner. Han var längre än mig, de är ju typ alla men han var ca 1 huvud längre än mig och han stod bakom mig och höll om mig.
Jag måste ha varit yngre i drömmen för jag bodde typ hemma. Men som alla vet är drömmar lite flummiga och förflyttar sig snabbt. Dessutom så kände jag mig som 15 i drömmen. Och han hade lite sådär barnsligt rockig stil. Halvlångt rufsigt mörkt hår. Inte vuxen än, men ändå mogen och intellektuell
.
 
Sen slutade drömmen typ med matkrig i en affär. Jag fyllde nog år. Med ALLA mina vänner genom åren typ. Folk jag nästan glömt bort, alla jag saknat och saknar var där. Den enda som inte var där som jag faktiskt letade efter var Viktor. Johan var där och jag trodde att Viktor skulle vara med honom. Men vi hade matkrig som fan och under hela tiden så var min pojkvän där, brevid mig.
Jag var lycklig.


Så, var fan finns han? Han som jag drömde om. Han som jag älskade i drömmen. Var kom han ifrån och när kommer han tillbaka..?
När vaknade hatade jag mig själv och försökte somna om igen. Fortsätta min dröm, men det är ju sällan man kan det.
När jag vaknade saknade jag honom..

Hur fucked up är jag igentligen?

Kommentarer
Postat av: Mim

Hehe, vi överlevde allt men otrevligt var det. Ha en trevlig kväll!

2008-08-30 @ 23:20:06
URL: http://www.metrobloggen.se/mim
Postat av: Marina

Tack :) haha nej det har hon inte, är emot att använda skor på hund utan anledning :)

2008-08-31 @ 22:20:57
URL: http://samojedvalpar.blogg.se/
Postat av: MaDeLiÑo

tjohoo! nede väll inte så dyrt här i e-tuna. bor mest invandrare, socialfall, industriarbetare och finlandssvenskar här, haha!



inte övernajs håla att leva i men duglig =)



jo, swedbank verkar täta! givet!



/madeliño

2008-08-31 @ 22:35:22
URL: http://madelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0