I found her

Hittade en väldigt bra blogg som jag läste massa i nyss. Ja, jag satt nog där i typ 1 timme och kollade runt. Och jag upptäckte att hon är väldigt lik mig eller att jag är väldigt lik henne.
Saker som hon hade problem med, tänkte på, oroade sig för är precis samma saker som jag har problem med, tänker på och oroar mig för.
Kändes skönt att man inte var ensam med "mina tankar" samtidigt som jag VET att fler har samma problem som mig. Men jag känner mig så ensam med mitt problem oftast och pratar inte om det med någon direkt.
Jag kan inte ens säga de riktigt. Jag skäms över mitt problem och hoppas på något sätt att ingen vet. Men alla vet. ALLA!!!

Skrev iallafall en låååång kommentar till henne och jag hoppas att hon svarar och kanske kan hjälpa mig börja lösa mitt problem.

För det går inte en dag, en timme utan att jag tänker på det..



NU måste jag sova. Jag ska ju packa och dra till mamma idag. Har massa att göra. Sthlm på måndag/natt till tisdag ju. Så härligt det ska bli att komma bort ett tag.

Så skönt..

Kommentarer
Postat av: linda

Vad kul att du "hittade" mig!

När jag själv skulle göra operationen så, letade jag som en galning efter någon i min sits..

och visst hittade även jag en!



Min mailadress är [email protected]

och du är mer än välkommen att skriva och fråga!Jag tycker bara det är roligt.

Jag vet vad du går igenom och det känns som om man är själv mot världen och ingen vågar prata om det!



Var bor du?

2008-08-10 @ 17:59:17
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0