Han är en sån där riktigt bra kille!

Johan ringde och jag stack dit och vi lagade lite mat.
Viktor kom dit. (ÅHHHHHHHHHHHHHH)
Han är en av mina absoluta favoriter från alla tider. Han är helt underbar. Och han har vuxit upp..=)
Jag har inte träffat honom på as länge och jag har verkligen saknat honom.
Och han har blivit så snygg, helt solbränd och charmig.
Han skulle till sthlm i morgon eller något men åka hem på söndag. Vi åker upp på måndag, natt till tisdag- Så vi missar varandra där. Annars hade det varit så jävla kul att kanske möta upp honom där uppe lite. Men jag ska nog se till att träffa honom mer i framtiden.
Jag har alltid dragits till honom. Han har sån skön utstrålning. Och när han ler..... =)
Så det var väldigt kul att träffa Viktor igen. Han är en sån där riktigt bra kille.
Det var nog ändå typ 1½år sen sist.


Och nu har jag sånt happy humör.
Det var avslappnat med Johan.
Vi tittade på Hairspray. Med John Travolta, som kvinna.. HAHA.. lite kul var det även om filmen i övrigt var ganska kass. Men nu har man sett den och det var man ju tvungen att göra när John Travolta är med.
Men jag föredrar ju John travolta i grease, utan tvekan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0