BUFFY period




"It could be bunnies.."


Jag är inne i en Buffy period och jag kollade runt på youtube på massa buffy klipp. Varför kan man inte se avsnitten? Alltså hela avsnitt? Är det något som gör att folk inte kunnat ladda upp dom eller vad är grejen med det? Jag är inte så inne i själva Youtube världen och vet inte riktigt hur det funkar.
Men iallafall så tänkte jag (igen) att jag ska ladda ner alla avsnitt och nu när jag hr ny data och massa plats borde de inte vara några problem. Om jag hittar ett bra ställe att ladda ner de ifrån med SVENSK text.
Och det hittade jag direkt. På Piratebay av alla ställen. SÅ nå nu är ALLA säsongerna av Buffy på nerladdning med Svensk text. Hur underbart är det lixom? Nu måste jag bara hitta någon som kan hjälpa mig formatera det till rätt format så att jag kan se på det.  Ska nog kunna lura hit någon. I värsta fall får jag ta med datan till min faster och så får hon lära mig en gång för alla. För detta är ju något jag måste kunna.

Och snabbt går det också med min nya data..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0